5 Клас

МАТЕРІАЛИ ДО УРОКІВ   ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. 

5 - В, Г - дата за розкладом
Тема : Практичне заняття №3: "Розділення сумішй фільтруванням."
Завдання до уроку:
1. Роздрукувати інструктивну картку, або переписати її у зошит.
2. Посилання на інструктивну картку 
3. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FfYmNXhh7PI 
4. Виконати роботу під час уроку.

5 - А клас дата за розкладом 27.10.20
Урок 5. Країни Південної Європи.Рухи Землі.Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
Домашнє завдання. Урок 5 зошит один для домашніх завдань з друкованою основою. Частина 2
5 - В,Г класи - дата за розкладом 27.10.20.
Тема: "Чисті речовини суміші"
План уроку:
1. Що таке чиста речовина? Суміш?
2. Яка між ними різниця?
3. Які є види сумішей?
Завдання до уроку:
1. Опрацювати параграф 8 підручника.
2. Переглянути презентацію за посиланням:   https://drive.google.com/file/d/1itJ8g13Q8nw3sxzap-ov19_n0VJ-ru8_/view?usp=sharing  
та відео https://www.youtube.com/watch?v=9EaY1UomBJ0     або
Домашнє завдання:
1.  Вивчити параграф 8 підручника.
2. Випереджаюче завдання ознайомитись з параграфом 9.

5 - А клас - дата за розкладом 13.10.20                                                                                     Тема:"Країни Південної Європи.  Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища"Зошит частина 2 Урок 4.                                                                                                           Домашнє завдання: зошит 2 для домашніх завдань з друкованою основою ЧАСТИНА 2                 5 - В, Г  класи: дата за розкладом 13.10.20.                                                                                        ТЕМА УРОКУ: " Неорганічні  і органічні речовини  у найближчому оточені людини "                     План уроку:                                                                                                                                                 1. Які речовини називають  органічними?                                                                                                      2. Наведіть приклади органічних речовин.                                                                                           3. Які речовини називають неорганічними?                                                                             Завдання до уроку:                                                                                                                                   1. Опрацювати в підручнику параграф 7 .                                                                                             2. Ознайомитись з презентацією за посиланням:   https://drive.google.com/file/d/1pCtZ61zCH6E6MGENBuJ7eteJITtFSatX/view?usp=sharing                 та відео: https://www.youtube.com/watch?v=_QjkcoC354o                                                         Домашнє завдання:                                                                                                                                  1. Опрацювати параграф 7                                                                                                                     2. Заповнити таблицю (слайд 11 )


5 - А клас - дата за розкладом 09.10.20
Тема:"Країни Південної Європи. Методи вивчення природи"
Зошит частина 2 Урок 3.
Домашнє завдання: зошит 2 для домашніх завдань з друкованою основою ЧАСТИНА 1
5 - В, Г  класи: дата за розкладом 09.10.20.
ТЕМА УРОКУ: "Різномнітність речовин. Прості і складні речовини"
План уроку:
1. Які речовини називають простими?
2. Які речовини називають складними?
3. Чому складних речовин більше ніж простих.
Завдання до уроку:
1. Опрацювати в підручнику параграф 7 ст 28 - 29.
2. Ознайомитись з презентацією за посиланням: 
Домашнє завдання:
1. Опрацювати параграф 7 ст 28 - 29.
2. Заповнити таблицю (слайд 11 )

5 - А клас - дата за розкладом 06.10. 20.
Тема уроку: "Країни Південної Європи . Методи вивчення природи"
Зошит частина 2 урок 2.
Домашнє завдання: зошит 2 для домашніх завдань з друкованою основою ЧАСТИНА 2

5 - В, Г класи:дата за розкладом 06.10.20
ТЕМА УРОКУ:  "Атоми і молекули. Дифузія"
План уроку:
1. Що таке атом?
2. Що являє собою молекула.
3.Поняття про дифузію.
Завдання до уроку;
1.Опрацювати параграф 6 в підручнику.
2. Ознайомистись з презентацією за посиланням: 
3. Записати в зошит основні хімічні елементи (слайд 7) ,  речовини (слайд 16) і вивчити їх.
Домашнє завдання .
1.Опрцювати параграф 6 підручника
2. Вивчити основні хімічні елементи і речовини.
3. Підготуватись до диктанту.

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 5 - В клас

Урок за розкладом - 2.10.20.
Тема уроку: Властивості твердих тіл, рідин і газів.
План уроку:
1. Агрегатні стани їх храктеристика.
2. Чому за однакових умов речовини мають різний агрегатний стан.
3. Фізичні властивості речовин
Завдання до уроку:
1. Опрацювати параграф 5.
2.Переглянути презентацію за посиланням:   https://drive.google.com/file/d/1rh4qlj_0Me72SprY5vqlEtsGhGD6Exjk/view?usp=sharing,
3. Виконати письмово у зошиті завдання на слайді 18.
4. Виконати врави за посиланням:https://learningapps.org/display?v=p7mg7ppbn01
Домашнє завдання:
Прочитати текст параграфа 5.
Виконати письмово у зошиті завдання на слайді 18.

МАТЕРІАЛИ ДО УРОКІВ ОЧНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. 

5 В, Г класи: дата за розкладом 25.09.20
ТЕМА: Практична робота №1 "Вимірювання маси і розмірів тіда"
Викачати роботу за посиланням і виконати її  ( завдання 3 не виконувати )    https://drive.google.com/file/d/11MHzX4mLS7SM9mjMvGBZ1hSONuHm6IrA/view?usp=sharing 
УВАГА !!! Інструктивну картку завантажити з диску і роздрукувати. Під час виконання роботи користуватись  параграфом підручника. Виконану роботу на роздруківці здати під час очного навчання.

5 - А клас інтелект  Урок 7. Д/з зошит ч. 1 урок 7.


5  В, Г  класи : дата за розкладом 22.09.

ТЕМА : Тіла навколо нас. Характеристики тіла, їх вимірювання.

План уроку:

1. Що називається тілом?
2. Як виміряти лінійні розміри тіла.
3. Як виміряти об"єм тіла.
4. Як виміряти масу тіла.

ЗАВДАННЯ ДО УРОКУ:
1. Опрацювати параграф 4.
2. Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=kfR0YP1otAU
3. Дати  усно відповіді на запитання 1 - 4 на ст. 21

Домашнє завдання:

Прочитати текст параграфа 4

Повторити основні фізичні величини та їхні одиниці виміру (довжини, маси , об’єму ) Підготуватись до виконання практичної роботи.

Практичне завдання. Виміряти та порівняти зріст членів твоєї родини

5 - А клас інтелект  Урок 6. д/з зошит ч. 2 урок 6.











Дистанційне навчання.
Завдання на карантин 25.05 - 29.05.20
ТЕМА 5.16 - 5.17  Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі.
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати § 48 підручника.
2.Перегляньте відеофрагменти

Завдання на карантин 18.05 - 22.05.20
ТЕМА 5.14 - 5.15. ОХОРОНА ПРИРОДИ. ЧЕРВОНА КНИГА УКРАЇНИ.
ЗАВДАННЯ:
1 Опрацювати § 47 підручника..
2. Перегляньте відеофрагменти
3. Виконати тестові завдання за посиланням


Завдання на карантин 12.05 - 15.05.20
ТЕМА 5.13  ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ.
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати § 46 підручника.
2. Перегляньте відеофрагменти 
3. Виконайте вправу https://learningapps.org/display?v=p4dbc9uw220 зробіть скріншот і відправте natashamishurova@gmail.com 
Підготувати проект: «Смітити не можна – переробляти» (за бажанням)
План роботи над проектом:
1. Порахуй, скільки дерев потрібно, щоб отримати підручники «Природознавства» для учнів вашого класу (для виготовлення одного аркуша паперу формату А4 потрібно від 13 до 21 грама якісної деревини, а для виготовлення однієї книги – близько 5 кілограмів сировини. 100 кг паперу – 10 дерев). 
2. Подумай, як можна дати «друге життя» використаному паперу.
3. Запропонуй членам родини шляхи скорочення витрат паперу.
4. Оформіть інформацію у вигляді письмового повідомлення у зошиті (обсяг до 10 речень)
5. Проект надіслати natashamishurova@gmail.com  16.05 до 17 год

Завдання на карантин 04.05 - 08.05.20
ТЕМА 5.12  ЛЮДИНА – ЧАСТИНА ПРИРОДИ. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ З ПРИРОДОЮ
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати § 45 підручника
та презентацію 

ТЕМА 5.11 ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА ПО ТЕМІ:"ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ, ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ ОРГАНІЗМІВ"
 Шановні п'ятикласники. Посилання на діагностичну роботу буде активне 04.05.20 з 8.00 до 14.00 год (для кожної літери класу своє). Велике прохання заходити під своїм прізвищем. Бажаю успіхів.  Будьте здорові.
5 - Д https://vseosvita.ua/test/start/smf211
5 - В https://vseosvita.ua/test/start/vgf251
Якщо виникають запитання, моя електронна адреса natashamishurova@gmail.com
Завдання на карантин 27.04 - 30.04.20
ТРЕНУВАЛЬНИЙ ТЕСТ для бажаючих https://vseosvita.ua/test/start/vht274
ТЕМА 5.10 ПРАКТИЧНЕ  ЗАНЯТТЯ №12 « ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАЙПО-ШИРЕНІШИМИ  ОТРУЙНИМИ РОСЛИНАМИ, ГРИБАМИ І ТВАРИНАМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ».
ЗАВДАННЯ:
1. Переглянути  відеоурок за посиланням  
та презентацію 
2.Винонати практичне заняття  №12. « Ознайомлення з найпоширенішими  отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.».
Для цього потрібно:
1.   Викачати з посилання  практичну роботу   
2. Виконати її у Word ( якщо не зможете виконуєте в робочому зошиті і фотографуєте)
3. Відправити  на:  natashamishurova@gmail.com
4. Термін виконання 30.04.20 до 17 год.
ПІДГОТУВАТИСЬ ДО ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПОВТОРИТИ § 33 - 44 

Завдання на карантин 21.04 - 24.04.20
ТЕМА 5.9.  УГРОПУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ. ЕКОСИСТЕМИ.
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати  § 44  підручника.  
2. Переглянути відеоурок    https://www.youtube.com/watchv=wk5Ql0RqZE0&feature=youtu.be&app=desktop 
та презентацію 
3. Доздати ланцюги живлення. Термін 23.04.20 до 17 год. Схема для ланцюгів живлення.


Завдання на карантин 13.04 - 17.04.20
ТЕМА 5.8 Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв"язки між організмами. Співіснування організмів.
Завдання:
1. Опрацювати § 43
2. Переглянути відеоурок 
https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0  
та презентацію 
https://drive.google.com/file/d/1yCHfG3FEKtlndssA_smMahpt9JIwG3R4/view?usp=sharing  
Практичне завдання:
ž  Використовуючи схему – малюнок з презентації скласти 5 ланцюгів живлення.
ž  Ланцюг живлення повинен складатися з 3 – 5 ланок,  і розпочинатися з рослин.
ž  Схема - малюнок для складання ланцюга живлення знаходиться на 12  слайді.  
ž  Ланцюг живлення виконати у робочому зошиті, сфотографувати  і відправити  мені на електронну адресу .

ТЕМА5.7 Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті.
Завдання: 
1. Опрацювати  § 42  підручника.  
2. Переглянути  відеоурок  за посиланням:
та презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ETJmKrT4mpBCEOCody44OEv3_PyaK0V2/view?usp=sharing    




Завдання на карантин на  6.04 - 10.04.20
ТЕМА 5.6.    ВОДНЕ СЕРЕДОВИЩЕ.ЖИТТЯ. ПРИСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ ДО ЖИТТЯ У ВОДІ
Завдання:
1. Опрацювати  § 41 підручника.  
2. Переглянути  урок  за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI 
та презентацію  посиланням:   https://drive.google.com/file/d/1ygYNAZzP905TKw0RAWgPGTGneg2xF0nZ/view?usp=sharing
ТЕМА 5.5  НАЗЕМНО - ПОВІТРЯНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ.
Завдання:
1. Опрацювати  §40 підручника.
2.Дізнайтесь, яка тварина наземно-повітряного середовища є найшвидшою. При виконанні вправи  Ви згадаєте математику  Виконати вправу можна за посиланням  https://learningapps.org/display?v=pdt9d10qa16
    Сподіваюсь Вам сподобається.
3. Для закріплення матеріалу  виконайте вправу "правда, неправла" по темі  « Наземно – повітряне середовища існування» .Код доступу https://www.classtime.com/code/W2N6PW Вказуйте, будь ласка, своє ім’я та прізвище клас, літеру. Час виконання до 06.04.2020 до 18:00 години.




Завдання на карантин з 29.03 по 3.04.20

Тема 5.3.  Умови життя на планеті Земля. Середовище життя .

Тема 5.4.  Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.  Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.


Завдання:
1.Опрацювати  §38 – 39 підручника.
2. Переглянути відео за посиланням:
3.Для ознайомлення   виконати вправу  Learningaapsorg «Світлолюбні та тіньовитривалі рослини»  (по бажанню) https://learningapps.org/3164860
4..Для закріплення матеріалу  Виконайте тест:  «Чинники середовища життя»
                                           Час виконання до 03.04.2020 до 18:00 години - закінчився.


Немає коментарів:

Дописати коментар