МАТЕРІАЛИ ДО УРОКІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
5 - А клас - дата за розкладом 13.10.20 Тема:"Країни Південної Європи. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища"Зошит частина 2 Урок 4. Домашнє завдання: зошит 2 для домашніх завдань з друкованою основою ЧАСТИНА 2 5 - В, Г класи: дата за розкладом 13.10.20. ТЕМА УРОКУ: " Неорганічні і органічні речовини у найближчому оточені людини " План уроку: 1. Які речовини називають органічними? 2. Наведіть приклади органічних речовин. 3. Які речовини називають неорганічними? Завдання до уроку: 1. Опрацювати в підручнику параграф 7 . 2. Ознайомитись з презентацією за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1pCtZ61zCH6E6MGENBuJ7eteJITtFSatX/view?usp=sharing та відео: https://www.youtube.com/watch?v=_QjkcoC354o Домашнє завдання: 1. Опрацювати параграф 7 2. Заповнити таблицю (слайд 11 )
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ 5 - В клас
Урок за розкладом - 2.10.20.Тема уроку: Властивості твердих тіл, рідин і газів.План уроку:1. Агрегатні стани їх храктеристика.2. Чому за однакових умов речовини мають різний агрегатний стан.3. Фізичні властивості речовинЗавдання до уроку:1. Опрацювати параграф 5.2.Переглянути презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1rh4qlj_0Me72SprY5vqlEtsGhGD6Exjk/view?usp=sharing,3. Виконати письмово у зошиті завдання на слайді 18.4. Виконати врави за посиланням:https://learningapps.org/display?v=p7mg7ppbn01Домашнє завдання:Прочитати текст параграфа 5.Виконати письмово у зошиті завдання на слайді 18.
МАТЕРІАЛИ ДО УРОКІВ ОЧНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
5 - А клас інтелект Урок 7. Д/з зошит ч. 1 урок 7.
5 В, Г класи : дата за розкладом 22.09.
ТЕМА : Тіла навколо нас. Характеристики тіла, їх вимірювання.
План уроку:
1. Що називається тілом?2. Як виміряти лінійні розміри тіла.3. Як виміряти об"єм тіла.4. Як виміряти масу тіла.
ЗАВДАННЯ ДО УРОКУ:1. Опрацювати параграф 4.2. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kfR0YP1otAU3. Дати усно відповіді на запитання 1 - 4 на ст. 21
Домашнє завдання:
Прочитати текст параграфа 4
Повторити основні фізичні величини та їхні одиниці виміру (довжини, маси , об’єму ) Підготуватись до виконання практичної роботи.
Практичне завдання. Виміряти та порівняти зріст членів твоєї родини
Прочитати текст параграфа 4
Повторити основні фізичні величини та їхні одиниці виміру (довжини, маси , об’єму ) Підготуватись до виконання практичної роботи.
Практичне завдання. Виміряти та порівняти зріст членів твоєї родини
5 - А клас інтелект Урок 6. д/з зошит ч. 2 урок 6.
Дистанційне навчання.Завдання на карантин 25.05 - 29.05.20ТЕМА 5.16 - 5.17 Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження
природи Землі.ЗАВДАННЯ:1. Опрацювати § 48 підручника.2.Перегляньте відеофрагменти
Завдання на карантин 18.05 - 22.05.20ТЕМА 5.14 - 5.15. ОХОРОНА ПРИРОДИ. ЧЕРВОНА КНИГА УКРАЇНИ.ЗАВДАННЯ:1 Опрацювати § 47 підручника..2. Перегляньте відеофрагменти3. Виконати тестові завдання за посиланням
Завдання на карантин 12.05 - 15.05.20ТЕМА 5.13 ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ.ЗАВДАННЯ:1. Опрацювати § 46 підручника.2. Перегляньте відеофрагменти 3. Виконайте вправу https://learningapps.org/display?v=p4dbc9uw220 зробіть скріншот і відправте natashamishurova@gmail.com Підготувати проект: «Смітити не можна – переробляти» (за
бажанням)План роботи над проектом:1. Порахуй, скільки дерев потрібно, щоб отримати
підручники «Природознавства» для учнів вашого класу (для виготовлення одного аркуша паперу формату А4 потрібно від
13 до 21 грама якісної деревини, а для виготовлення однієї книги – близько 5
кілограмів сировини. 100
кг паперу – 10 дерев). 2. Подумай, як можна дати «друге життя» використаному
паперу.3. Запропонуй членам родини шляхи скорочення витрат
паперу.4. Оформіть інформацію у вигляді письмового повідомлення у зошиті (обсяг до 10 речень)5. Проект надіслати natashamishurova@gmail.com 16.05 до 17 год
Завдання на карантин 04.05 - 08.05.20
ТЕМА 5.12 ЛЮДИНА – ЧАСТИНА ПРИРОДИ. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ З ПРИРОДОЮЗАВДАННЯ:1. Опрацювати § 45
підручника2. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?feature=share&v=buUGo-lfdhs&app=desktop та презентацію
ТЕМА 5.11 ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА ПО ТЕМІ:"ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ, ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ ОРГАНІЗМІВ"
Шановні
п'ятикласники. Посилання на діагностичну роботу буде активне 04.05.20 з 8.00 до
14.00 год (для кожної літери класу своє). Велике прохання заходити під своїм
прізвищем. Бажаю успіхів. Будьте
здорові.
5 - Д https://vseosvita.ua/test/start/smf211
5 - В https://vseosvita.ua/test/start/vgf251
Якщо виникають запитання, моя електронна адреса natashamishurova@gmail.com
Завдання на карантин 27.04 - 30.04.20
ТРЕНУВАЛЬНИЙ ТЕСТ для бажаючих https://vseosvita.ua/test/start/vht274
ТЕМА 5.10 ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №12 « ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАЙПО-ШИРЕНІШИМИ ОТРУЙНИМИ РОСЛИНАМИ, ГРИБАМИ І ТВАРИНАМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ».
ЗАВДАННЯ:
та презентацію
2.Винонати
практичне заняття №12. « Ознайомлення з найпоширенішими отруйними
рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.».
Для цього
потрібно:
1. Викачати
з посилання практичну роботу
2. Виконати
її у Word ( якщо не зможете виконуєте в
робочому зошиті і фотографуєте)
3.
Відправити на: natashamishurova@gmail.com
4. Термін виконання 30.04.20 до 17 год.
ПІДГОТУВАТИСЬ ДО ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПОВТОРИТИ § 33 - 44
Завдання на карантин 21.04 - 24.04.20
ТЕМА 5.9. УГРОПУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ. ЕКОСИСТЕМИ.
ЗАВДАННЯ:
1. Опрацювати § 44 підручника.
2. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watchv=wk5Ql0RqZE0&feature=youtu.be&app=desktop
та презентацію
Завдання на карантин 13.04 - 17.04.20
ТЕМА 5.8 Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв"язки між організмами. Співіснування організмів.
Завдання:
1. Опрацювати § 43
2. Переглянути
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0
та презентацію
https://drive.google.com/file/d/1yCHfG3FEKtlndssA_smMahpt9JIwG3R4/view?usp=sharing
Практичне завдання:
Використовуючи схему –
малюнок з презентації скласти 5 ланцюгів живлення.
Ланцюг живлення повинен
складатися з 3 – 5 ланок, і
розпочинатися з рослин.
Схема - малюнок для
складання ланцюга живлення знаходиться на 12
слайді.
Ланцюг живлення виконати у робочому зошиті, сфотографувати і відправити мені на
електронну адресу .
ТЕМА5.7 Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті.
Завдання:
1. Опрацювати § 42 підручника.
2. Переглянути
відеоурок за посиланням:
та презентацію
за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ETJmKrT4mpBCEOCody44OEv3_PyaK0V2/view?usp=sharing
Завдання на карантин на 6.04 - 10.04.20
ТЕМА 5.6. ВОДНЕ СЕРЕДОВИЩЕ.ЖИТТЯ. ПРИСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ ДО ЖИТТЯ У ВОДІ
Завдання:
1. Опрацювати § 41 підручника.
та презентацію посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ygYNAZzP905TKw0RAWgPGTGneg2xF0nZ/view?usp=sharing
ТЕМА 5.5 НАЗЕМНО - ПОВІТРЯНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ.
Завдання:
1. Опрацювати §40 підручника.
2.Дізнайтесь,
яка тварина наземно-повітряного середовища є найшвидшою. При виконанні вправи Ви згадаєте математику Виконати вправу можна
за посиланням https://learningapps.org/display?v=pdt9d10qa16
Сподіваюсь Вам сподобається.
3. Для
закріплення матеріалу виконайте вправу "правда, неправла" по темі « Наземно – повітряне середовища існування» .Код доступу https://www.classtime.com/code/W2N6PW
Вказуйте, будь ласка, своє ім’я та
прізвище клас, літеру. Час виконання до 06.04.2020 до 18:00 години.
Завдання на карантин з 29.03 по 3.04.20
5 - В https://vseosvita.ua/test/start/vgf251
Якщо виникають запитання, моя електронна адреса natashamishurova@gmail.com
ПІДГОТУВАТИСЬ ДО ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПОВТОРИТИ § 33 - 44
Завдання на карантин 21.04 - 24.04.20
Завдання:
1. Опрацювати § 43
2. Переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0
та презентацію
https://drive.google.com/file/d/1yCHfG3FEKtlndssA_smMahpt9JIwG3R4/view?usp=sharing
Практичне завдання:
ТЕМА5.7 Грунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у грунті.
Завдання на карантин на 6.04 - 10.04.20
Завдання:
Завдання на карантин з 29.03 по 3.04.20
Немає коментарів:
Дописати коментар